پک پذیرایی مراسم ترحیم و ختم توسط گروه سوگ بانگ 09195717993

برگزاری مراسم ترحیم لاکچری و ختم لاکچری

یکی از مهمترین بخش های مراسم ترحیم عرفانی، بخش پذیرایی مراسم ترحیم میباشد. به دلیل اینکه غم از دست دادن یک عزیز بسیار سخت و لحظات غم انگیزی به حساب می آید، شاید مدیریت پذیرایی مراسم ترحیم برای خانواده متوفی، در چنین لحظاتی دشوار بوده باشد. بنابراین می توانید پذیرایی مراسم ختم خود را به گروه سوگ بانگ بسپارید تا مجلس ختم و ترحیم عزیز از دست رفته، به بهترین شکل ممکن انجام شود. در ادامه به توضیح نحوه پذیرایی و آشنایی با این بخش از تشریفات برگزاری مراسم ترحیم توسط گروه سوگ بانگ آشنا شوید.

آنچه در ادامه می خوانید:

بسته های پذیرایی در مراسم ترحیم

با توجه به اهمیت موضوع پذیرایی در مراسم ختم و از طرفی شرایط سخت خانواده متوفی، گروه سوگ بانگ، تشریفات برگزاری مراسم ترحیم خدمات خود از قبیل بسته بندی پک های پذیرایی شامل پک میوه، شیرینی و غیره را برعهده دارد. با توجه به نوع مراسم ختم، هفتم، چهلم و یا سالگرد و یادبود و با توجه به نیاز مشتری پک پذیرایی ترحیم بسته بندی می شود.

مواردی که باید در انتخاب پک پذیرایی در نظر گرفته شوند:

معمولا برای پذیرایی مراسم ختم، پک بسته بندی شامل میوه های تازه متناسب با فصل، کیک و شیرینی به صورت بسته بندی طبق بودجه شما انتخاب می شود. 

از چه میوه هایی استفاده کنیم:

  • در انتخاب میوه‌ها باید به تنوع و تازگی آنها توجه شود.
  • همانطور که در بالا اشاره شد، میوه‌های مختلفی برحسب فصول سال مانند سیب، موز، هلو، پرتقال،نارنگی، خیار، شلیل، کیوی و هر نوع میوه ای که طبق خواست مشتری باشد در بسته بندی قرار میگیرد.

انتخاب کیک پک پذیرایی :

  • کیک یکی از مواردی است که معمولاً در مراسم ترحیم و ختم ارائه می‌شود.
  •  انتخاب کیک با طعم و طراحی متناسب با سلیقه مهمانان می‌تواند جذابیت بیشتری به پذیرایی ببخشد.
  • معمولا از کیک های موجود در بازار مانند شیرین عسل، بایکیت (Bykit) و یا محصولات سفارشی مانند کاپ کیک و یا کوکی های طعم دار و بیسکوییت استفاده می شود.( مگر اینکه سلیقه مشتری و خواست مشتری مبنی بر سفارشی بودن کیک ها باشد.

انتخاب آبمیوه مناسب برای پک پذیرایی مراسم ترحیم:

  • ارائه آبمیوه تازه و متنوع می‌تواند برای مهمانان بسیار دلچسب باشد. انتخاب آبمیوه هایی که طعم‌های مختلفی داشته باشند و با تنوع رنگ‌ها ارائه شوند، به جذب مهمانان کمک می‌کند.
  • معمولا با توجه به سلیقه و یا به صورت رندوم طعم آبمیوه ها انتخاب می شود. طعم ها به صورت پرتقالی، سیب، آناناس، چند میوه ارائه می شود.
  • نوشیدنی های گرم شامل بسته‌ی چای کیسه‌ای یا نسکافه و یا قهوه‌ی آماده در بسته بندی قرار می گیرد. 

تمامی اقلام پذیرایی داخل هر پک پذیرایی مراسم ترحیم بنا به درخواست و سلیقه‌ی مشتری قابل تغییر میباشد.

جهت مشاوره و انتخاب پک با ما تماس بگیرید.

به این مطلب امتیاز بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *