متن مراسم ختم و ترحیم و خوش آمدگویی به مهمان‌ها + ویدیوی اجرا

متن شروع مراسم ترحیم

معمولا اجرا و برگزاری مراسم ترحیم و ختم، فقط به عزاداری ختم نمی‌شود. نحوه جرا و انتخاب موسیقی مناسب، اجرای خواننده و از همه مهم تر، متن شروع مراسم ختم و ترحیم می‌تواند یک مراسم ختم آبرومند برگزار کند. در ادامه مطلب، نمونه متن‌هایی که در مراسم‌های ختم و ترحیم استفاده می‌شود را برای شما گرد آورده ایم.

متن شروع مراسم ترحیم

در این بخش قبل از اجرای مراسم ترحیم توسط گروه موسیقی مراسم ترحیم، یک متن شروع مراسم ختم توسط مجری مراسم، آغاز به خواندن می شود که در زیر نمونه آن آمده است:

“عرض سلام و ادب و احترام دارم خدمت میهمانان و مدعوین عالی قدر. خیلی خوش آمدید. گرد هم آمدیم در مراسم ترحیم شادروان…تا یاد و نام این عزیز سفر کرده را گرامی بداریم.
عزیزی که با رفتنش داغی نهاد بر دل بازماندگان خود.
عزیزی که سراسر نیکی بود و گذشت و فداکاری.
زنده می‌دارم نام و یادش را و درود می‌فرستیم به روان پاکش.
همچنین خوش آمد میگم از طرف خانواده این عزیز سفر کرده به تمامی شما عزیزانی که از مکان‌های دور و نزدیک به این مراسم تشریف آوردید.
همچنین از طرف خانواده‌ی محترم معزا تشکر می‌کنم. از تمام عزیزانی که با پیام‌ها و تماس‌ها و پلاکاردها و همچنین آوردن تاج گل باعث آرامش و تسلی خاطر بازماندگان این عزیز سفر کرده شده اید. امیدوارم خانواده محترم معزا بتواند در مراسم شادی شما عزیزان پاسخگوی این همه مهر و محبت شما عزیزان باشند.”

نمونه متن دعوت به مراسم ختم

در زیر نمونه متن دعوت به مراسم ختم وترحیم در بهشت زهرا و یا مسجد آورده شده است تا مهمانان و کسانی که تمایل دارند، در مراسم شرکت کنند.

“با نهایت تاسف و تاثر در گذشت پدر عزیزمان را به سوگ نشسته ایم. به همین مناسبت از شما عزیزان در خواست می‌کنیم در مجلس ختمی که به همین مناسبت تدارک دیده شده حضور به هم رسانده و با حضور پر مهرتان مرحمی باشید بر قلب مجروح ما”

در این مطلب می خوانید :  پیام تسلیت مادر متن رسمی به همکار و دوست

متن زیبا برای مراسم ختم

نمونه یک متن زیبا، برای شروع مراسم ترحیم و ختم

“در مراسم ختم انسانی فداکار و دلسوز گرد هم آمدیم. مهربان با اطرافیان. انسانی که وجودش پر از مهر و برکت بود و رفتنش داغی بزرگ بر دل خانواده و اطرافیان. انسانی که در زندگانی خود عشق و دوستی را همواره سر لوحه‌ی رفتار و کردار خویش کرده بود و عاشقانه به اطرافیان خود عشق می‌ورزید. عاشق حیوانات بود. با کودکان مهربان. طبیعت دوست و ورزشکار. به سوگ نشسته‌ایم در فقدان چنین انسانی که او را به درستی باید فرشته‌ای لقب کرد که چندی بر این زمین خاکی زندگی کرد و فرشته‌وار پر کشید و رفت.”

متن مراسم ختم پدر

نمونه متن شروع مراسم ختم پدر 

“در غم فقدان پدر عزیزمان به سوگ نشسته ایم. پدری مهربان و دلسوز. پدری فداکار و همسری نمونه. پدری که تمام عمر خود را صرف خوشبختی و سعادت همسر و فرزندان خود کرد. پدری که حتی در سخت‌ترین شرایط هم لحظه‌ای از همسر و فرزندان خود غافل نشد.

پدری که با دستانی خالی بنای یک زندگی محکم را پایه‌گذاری کرد و هرگز خم به ابرو نیاورد و در نهایت بهشتی را برای همسر و فرزندان خود بر جای گذاشت. در غم فقدان چنین پدر نازنینی به سوگ نشسته‌ایم و گرامی میداریم یاد و نام چنین پدر مهربان و فداکاری را که نمونه‌ی انسانیت و فداکاری و ایثار بود.”

متن مراسم ختم مادر

در اندوهی عظیم فرو رفته ایم. اندوهی که با هیچ مرحمی آرام نمی‌گیرد. اندوهی که همچون خنجری بران بر قلب و روح ما فرو رفته است. در غم فقدان مادر عزیزمان به سوگ نشسته ایم. مادری که شمعی بود که میسوخت و محفل ما را نور و گرما می‌بخشید. مادری که برای همسر خود عشق را هدیه کرد و فرزندان خود را عاشقانه دوست می‌داشت.

در این مطلب می خوانید :  چگونه مراسم چهلم را برگزار کنیم؟(ویدیو از اجرای مراسم چهلم)

مادری دلسوز و فداکار. فرشته‌ای که کانون خانواده را همواره گرم نگاه میداشت. مادر جان چگونه رفتنت را باور کنیم که هر لحظه حضور داری و مانند همیشه با آن نگاه مهربان و گیرای خود همسر و فرزندانت را نظاره میکنی. مادر جان خانه بی‌حضور تو گرمایی ندارد و در و دیوار خانه هم حضور تو را طلب می‌کند. مادر جان چگونه توانستی ما را ترک کنی و فرزندانت را تا ابد در غم نبودت سوگوار کنی. تا ابد به یادت خواهیم بود و فراموشت نخواهیم کرد.

متن مراسم یادبود

عرض سلام و ادب و احترام دارم خدمت میهمانان و مدعوین عزیز و عالیقدر. خوش آمدین به مراسم یادبود شادروان… گرد هم آمدیم در مراسم یادبود شادروان… تا گرامی بداریم یاد و نام این عزیز سفر کرده را. عزیزی که وجودش گرما بخش و دلخوشی خانواده و اطرافیانش بود و فقدانش ضایعه‌ای بزرگ.

عزیزی که سراسر عشق و محبت و دوستی بود و حالا با رفتنش داغی بزرگ بر دل دوستان و آشنایانش بر جای نهاد. گرامی میداریم یاد و نام این عزیز سفر کرده را و درود می‌فرستیم بر روان پاکش.

متن خوش آمدگویی مراسم ترحیم

عرض سلام و ادب و احترام دارم خدمت تمامی میهمانان و مدعوین عالیقدر. خیلی خوش آمدین. خوش آمد میگم از طرف خانواده این عزیز سفر کرده به تمامی شما عزیزانی که از مکان‌های دور و نزدیک تشریف آوردین به این مراسم. و همچنین از طرف خانواده‌ی محترم معزا تشکر می‌کنم از تمام عزیزانی که با پیام‌ها و تماس‌ها و پلاکاردها و همچنین آوردن تاج گل باعث آرامش و تسلی خاطر بازماندگان این عزیز سفر کرده شدید. امیدوارم خانواده محترم معزا بتونن در مراسم شادی شما عزیزان پاسخگوی این همه مهر و محبت شما عزیزان باشند.

در این مطلب می خوانید :  متن اشعار دشتی مجلس ختم پدر و مادر

چگونگی رزرو و هماهنگی اجرای موسیقی عرفانی توسط سوگ بانگ

برای هماهنگی اجرای موسیقی توسط گروه موسیقی ترحیم عرفانی سوگ بانگ راه‌های مختلفی وجود دارد. در زیر به توضیح تمامی راه‌های ارتباطی میپردازیم:

راه های ارتباطی اینترنتی و شبکه های اجتماعی سوگ بانگ

  • عزیزانی که از طریق سایت با ما آشنا میشوند، میتوانند داخل سایت نمونه کارهای گروه را ببینند و یا مستقیم تماس بگیرند. از طرفی از طریق شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام و واتس آپ پیغام بگذارند. در اسرع وقت تمامی پیام‌ها پاسخ داده خواهد شد.
  • عزیزانی که از طریق اینستاگرام گروه سوگ بانگ با ما آشنا میشوند، میتوانند از راه دایرکت و یا با تماس مستقیم اجرای خودشونو رزرو کنند.

راه ارتباطی تماس تلفنی

بهترین و سریع‌ترین راه برای هماهنگی و رزرو اجرا، تماس مستقیم با شماره‌ی زیر می‌باشد. مدیریت گروه سوگ بانگ تمام تلاش خود را می‌کند تا به شکلی راحت، هماهنگی‌های لازم با شما عزیزان انجام شود و اجرایی باشکوه و آبرومند را برای شما عزیزان در مراسم ترحیم عرفانی داشته باشد.

تماس با گروه سوگ بانگ
جهت تماس با گروه سوگ بانگ کلیک کنید

هموطنان و خانواده‌های محترم این نکته را در نظر داشته باشند که، مراسم و مجالسی که در پایان هفته‌ها برگزار می‌شود، به خاطر ترافیک کاری که در پایان هفته‌ها وجود دارد، باید زودتر تماس گرفته، تا رزرو و هماهنگی‌های لازم انجام شود تا سرپرست گروه سوگ بانگ زمان لازم برای هماهنگی و آفیش سیستم صوتی و نوازندگان مورد نظر را داشته باشد.

3/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *